Otrzymuj bieżące wiadomości.

Podaj swój e-mail, by otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

nie teraz nie, dziękuję

Posiadłość Szaleństwa - Ulice Arkham

Na stanie: 0 Brak

Czas dostępności: Dostępność na telefon

Waga: 1.5 kg

Producent: Galakta

Opis produktu Posiadłość Szaleństwa - Ulice Arkham

Miasto w niebezpieczeństwie…

Latarnie migoczące na każdym rogu ulicy to zbyt mało, aby rozproszyć ciemność spowijającą Arkham. W cichych pomieszczeniach Uniwersytetu Miskatonic naukowcy szukają odpowiedzi na pytania, których nigdy nie powinni zadawać. Reliktów wystawionych w Muzeum Miskatonic nie sposób oddzielić od ich zagadkowej i krwawej przeszłości. Z kolei w mniej poważanych miejscach gangi O’Banniona i Sheldona szerzą zepsucie i przemoc, żerując na mieszkańcach tego tajemniczego miasteczka w Massachusetts.

Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami. Aby odeprzeć przedwieczne i współczesne zło, badacze muszą wyzwolić swój pełen potencjał i wykorzystać zmieniające rzeczywistość zaklęcia, potężne przedmioty i dziwne eliksiry. Arkham musi zostać ocalone bez względu na cenę.

Do rozgrywki wymagana jest Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.

Zawartość pudełka:

1 instrukcja

4 karty i plastikowe figurki badaczy

17 kafelków mapy

11 kart przedmiotów powszechnych

9 kart przedmiotów unikatowych

15 kart zaklęć

8 kart stanów

5 kart obrażeń

5 kart przerażenia

6 kart eliksirów

7 żetonów i plastikowych figurek potworów

30 żetonów ulepszeń

12 żetonów osób

Liczba graczy 1-5 os.
Wiek od 14 lat
Czas 2-3h

Z doświadczeń Kameleona...

Z doświadczeń Kameleona...

Dodatek ten wprowadza ulepszenia w obrębie poszczególnych cech postaci, czyli: siła, zwinność, spostrzegawczość, wiedza, wpływ i wola. W praktyce wygląda to tak, że w przedmiotach powszechnych mamy np. kartę "Serum wzmacniające", dzięki której postać może ulepszyć (+ 1) siłę. Musi jednak poświęcić na to jedną ze swoich akcji. Ponadto dodatkowe karty przerażenia z tego dodatku, mogą skutkować koniecznością odrzucenia takiego ulepszenia.

Nowością są też karty eliksirów, ktore działają podobnie jak zaklęcia, ponieważ po wypiciu miksturki trzeba odwrócić kartę na drugą stronę i wykonać dodatkowy efekt jej działania.

Nowe zaklęcia mogą pomóc nam w ulepszeniu umięjętności postaci i odrzucaniu kart przerażenia. Na uwagę zasługuje zaklęcie "Zaszczepienie sugestii", które pozwala przekazać akcję badaczowi, który znajduje się w zasięgu. Może ono być przydatne szczególnie w końcowych momentach scenariusza, gdy tylko jedna postać może zakończyć zadanie.

Masz pytania?

:
:
:
:

Poleć produkt

:
:
:

Błąd?

:
:
:

Produkty powiązane z produktem Posiadłość Szaleństwa - Ulice Arkham