Otrzymuj bieżące wiadomości.

Podaj swój e-mail, by otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

nie teraz nie, dziękuję

Turnieje

Decydujące Starcie

13.01.2018 odbył się kolejny turniej, tym razem pod hasłem Decydujące Starcie. Było to zwieńczenie Trylogii Mrocznego Kameleona. W pierwszej część trylogii - Współpraca Popłaca Mroczny Kameleon pojawił się po raz pierwszy i od razu poniósł sromotną klęskę w walce z Runicznym Kameleonem. Kolejna część - Zemsta Mrocznego Kameleona opowiadała o uwięzieniu Runicznego Kameleona i szerzeniu się zła. Decydujące Starcie miało wyłonić ostatecznego zwycięzcę tych zmagań. I tak się stało.

Po ostatnich wydarzeniach słuch o Runicznym Kameleonie zaginął. Świat pogrążał się w coraz większym chaosie. Jedynie kraina Magii i Miecza nie została w pełni opanowana przez siły zła. Co więcej, zaczęły krążyć pogłoski, o tajemniczych rozbłyskach na obszarach Run. Niektórzy widzieli ponoć dziwnego posłańca, który zawsze potrafił wtopić się w otoczenie i zniknąć bez śladu. Nieliczni otrzymali od niego zadania. Coś się jednak nie zgadzało. Choć każde zadanie było podpisane przez Runicznego Kameleona, to jednak ich treść bywała… niepokojąca. Pytanie, czy to Mroczny Kameleon się podszywał, czy może Runiczny Kameleon wiedział o czymś, o czym my nie mieliśmy pojęcia, pozostawało bez odpowiedzi. Może Korona Władzy rzuci trochę światła na tą sytuację? Musimy spróbować.

W rozgrywce wzięło udział 5 osób. Graliśmy w Magię i Miecz, z lekko zmodyfikowanymi zasadami, mianowicie każdy z graczy na początku rozgrywki otrzymał Zadanie Kameleona. Zadania te miały różny poziom trudności, i w zależności od skomplikowania dawały różną ilość punktów w klasyfikacji końcowej. Wykonanie zadania nie było obowiązkowe (nie wiadomo przecież który Kameleon był jego autorem). Jeśli ktoś wykonał zadanie i chciał otrzymać kolejne, mógł to uczynić na obszarach Run w Krainie Środkowej. Do ostatniej chwili nikt nie wiedział dla kogo „pracuje”. Dopiero po zakończeniu rozgrywki i podliczeniu punktów gracze otrzymywali losy z wizerunkiem Mrocznego lub Runicznego Kameleona, wyniki były następnie sumowane osobno dla obu Kameleonów, aby rozstrzygnąć który z nich wygrał Decydujące Starcie.

O dominację w krainie Magii i Miecza tym razem walczyli: Czarownik, Czarownica, Krasnolud, Zabójca i Skrzat. Skrzat wędrując od puszczy do puszczy zakończył grę z największą ilością złota (8). Zabójca, jako jedyny zdołał wykonać zadanie powierzone mu przez Kameleona – poświęcić dwa punkty Siły. Krasnolud uzbierał najwięcej przedmiotów (5). Czarownica śmiała się niebezpieczeństwu w twarz i nie uchylała się przed żadną walką – jako jedyna nie przetrwała. Czarownik skupił się na powiększaniu swojej mocy i wygrał.

Jak się potem okazało, jedynie Krasnolud i Czarownica działali na korzyść Mrocznego Kameleona. Byli oni jednak za słabi żeby pogrążyć krainę Magii i Miecza w ciemności. Runiczny Kameleon przy pomocy swoich stronników wygnał siły swojego przeciwnika.

Tym razem nagrodą główną była podstawka Magii i Miecza. Zdobył ją Czarownik. Ponadto podczas głosowania rozdzieliliśmy nagrody publiczności - medale: Czarownik został Ambasadorem Pokoju, Czarownica – Płomiennym Wojownikiem, zaś Skrzat – Siewcą Chaosu.